priority-software Priority-Software.Solutions

אשף קשרי לקוחות ומכירות ראשי

מבוא

הגמישות של מערכת פריוריטי מאפשרת לך ליצור תהליך עבודה לקשרי לקוחות ומכירות, שמתאים לדרכי הפעולה המיוחדות לך. לדוגמא:

1.  ראשית, אתה מגדיר נתוני עבודה לצוות סוכני מכירות.

2.  סוכני המכירות שלך מראיינים לקוחות פוטנציאלים, פותחים עבורם רשומות של לקוחות זמניים ורושמים את פרטיהם החשובים בתיק לקוח.

3.  החברה שלך מקיימת אירוע שיווקי, מתעדת את השתתפות הלקוחות הזמניים שלך ורושמת לקוחות חדשים.

4.  בתגובה לבקשות להצעות מחיר, אתה מגדיר מחירונים המתאימים ללקוחות השונים שלך, מפיק הצעות מחיר המבוססות על מחירונים אלה ושולח אותן ללקוחותיך הזמניים.

5.  לקוחות זמניים שפותחים הזמנה ייחשבו מעתה כלקוחות רגילים. אתה הופך אותם ללקוחות קבועים ופותח עבור כל אחד מהם כרטיס חשבון בהנח"ש. לאחר מכן, אתה קובע עבור כל אחד מהם ברירת מחדל לתנאי תשלום, ומגדיר עבורו הנחות ומחירונים ספציפיים. לחילופין, תוכל להגדיר קבוצות לקוחות, הזכאיות להנחות ומחירים מוגדרים, ולשייך כל לקוח חדש לקבוצת לקוחות מתאימה.

6.  אתה מכין חשבוניות ושולח אותן עם המוצרים המוזמנים ללקוחות המתאימים.

7.  כאשר בסיס הלקוחות שלך גדל, אתה מתכנן פעילויות, מיזמים ואירועי שיווק חדשים, שמתמקדים בפלח השוק הרצוי לך.
הערה: השתמש בכלים השונים לניהול תהליכים (BPM) כדי לעקוב אחר התקדמות תעודות מכירה, לפשט את תהליך המכירה, ולהגביר את זרימת המידע בין העובדים המטפלים בתעודות אלו.

השימוש באשף זה

החלקים הבאים מתארים היבטים שונים של ניהול קשרי לקוחות ומכירות. לחץ על קישורי ההיפרטקסט כדי לפתוח אשפים מיוחדים שיסייעו לך בביצוע משימות ניהול קשרי לקוחות ומכירות מסוימות. כל אשף כולל עמוד פתיחה, שבו סיכום קצר של הנושא, והוראות ביצוע מפורטות. ניתן להריץ את רוב האשפים גם מהתפריטים הראשיים של קשרי לקוחות ומכירות של פריוריטי ותפריטי המשנה שלהם.

ניהול לקוחות

פריוריטי מספקת מערך כלים מקיף המסייע בניהול מאגר הלקוחות בחברה. תוכל לפתוח רשומות עבור לקוחות רגילים (כולל נתונים על הלקוח, אנשי קשר למכירות, רשימות מוצרים, הנחות ומחירים מיוחדים, נתוני שיווק וכו'), לקוחות שהם גם ספקים (עבורם תוכל לפתוח סוג מיוחד של כרטיס חשבון), לקוחות מזדמנים (לקוחות חד-פעמיים או לא שכיחים, שלהם כרטיס חשבון משותף), ולקוחות זמניים (לקוחות בעלי פוטנציאל להפוך ללקוחות רגילים). לקוחות זמניים הופכים בקלות ללקוחות רגילים באמצעות תוכנית עזר. תוכל בהמשך לייעל את ניהול הלקוחות על ידי פתיחת לקוח מרכז שתנאי המחירים וההנחות שלו משותפים לקבוצה של לקוחות. כמו כן, תוכל להגדיר לקוחות חסויים ולהסתירם מפני משתמשים לא מורשים.

מערכת אשראי לקוחות מאפשרת לך להגדיר תקרות אשראי ולעיין במידע מפורט לגבי מצב האשראי של לקוחות. לקוחות שחרגו מתקרת האשראי שלהם יכולים להיות מוגבלים בתנועות עתידיות, כאשר אזהרות יישלחו למשתמשים שמנסים ליצור מולם פעילות. ניתן להפוך אזהרות אלו להודעות שגיאה עבור קבוצות מסוימות של משתמשים, באמצעות סייר ההרשאות.

ניהול קשרי לקוחות (CRM)

פריוריטי מציעה מספר כלים לניהול קשרי לקוחות.

תוכל לבנות שאלון קשר ראשוני, אותו תמלא לאחר יצירת הקשר הראשוני עם לקוח חדש. סקר זה, הבנוי כשאלון טלמרקטינג, מכיל שאלות שיסייעו לך במיון הלקוחות לפעילויות שיווק עתידיות.

תוכל לעקוב אחר אנשי קשר של לקוחות, כולל לידים (leads) חדשים. יתר על כן, תוכל ליצור רשת של קשרים בין לקוחותיך ואנשי הקשר שלהם, וכך לאפשר להם להשתתף אתך בעסקאות רב-חברתיות.

המערכת מצוידת בממשק דו-כיווני עם Microsoft Outlook, המאפשר לך לסנכרן אנשי קשר, פגישות לוח שנה, משימות לקוח וכדומה.

מנגנון המשימות המרכזי מאפשר לך לעקוב אחר כל משימות הלקוח שלך. לדוגמא, תוכל לראות את כל המשימות שנפתחו עבור לקוח מסוים, או שקושרו למשתמש מסוים; כל הצעות המחיר שנשלחו בחודש נתון או כל שיחות הטלמרקטינג; כל קריאות השרות, ההזמנות או דיווחי ההרכבות שנפתחו עבור לקוח מסוים.

עקוב ונתח את מאמצי השיווק של חברתך במיזמים שיווקיים: תוכל לקבץ משימות שיווקיות מסויימות במסגרת של מיזם שיווקי, לצייין אבני דרך למיזם ולפתוח הזדמנויות שיווקיות עבור כל לקוח במיזם. תוכל לנתח את התקדמות המיזם השיווקי בכללותו, או לנתח את מצבו של לקוח מסויים במיזם.

תוכל ליצור יעדי מכירות/עסקאות חודשיים על בסיס נתוני העבר עבור סוכני המכירות שלך, ולעיין בעמידתם ביעדים אלו או בתחזיות לפי ביצועיהם בפועל או לפי צפי. רשום הסכמי עמלות כדי לקבוע אחוזי עמלה שינתנו לסוכן המשיג את היעדים שהוצבו לו או מעבר להם.

תוכל גם לרשום נתונים לגבי פעילויות וארועים שיווקיים הנערכים על ידי החברה שלך, ולעקוב אחר השתתפות לקוחותיך. תוכל להשתמש במידע זה כדי לתכנן פעילויות עתידיות שמתמקדות בסוגי לקוח מסוימים.

בין הכלים המתקדמים העומדים לרשותך נמצא משטח עבודה עם לקוחות שבו אתה יכול לבצע מספר רב של משימות שיווקיות הנוגעות לסוגים שונים או קבוצות של לקוחות.

קביעת מחירים

מחירים עבור פריטים בתעודות מכירה נלקחים ממקורות שונים, לפי הירארכיית מחירים. תוכל להגדיר מגוון מחירונים, הנחות ובונוסים עבור מוצרים ומשפחות מוצר, ולקשור אותם ללקוחות. המערכת מספקת כלים מתקדמים אשר מחשבים רווחיות בהצעות מחיר והזמנות. תוכל להשתמש במידע זה כדי להכין ולהדפיס הצעות מחיר, כולל הצעות המתבססות על סלי מוצרים.

מכירות

תוכל לפתוח הזמנות עבור הלקוחות שלך באופן ידני או לפי הצעת מחיר, הזמנת מסגרת או לפרט את הזמנותיך לפי סלי מוצרים מוגדרים. בנוסף, תוכל להצמיד את מחירי ההזמנה למט"ח.

תוכל לרשום ולעיין בנתונים לגבי סוכני המכירות בחברתך. בנוסף, תוכל לתעד את השלבים השונים של מכירת FOB (לדוגמא, הצעות מחיר, הזמנות FOB, דיווחים על אספקה, עמלות מאושרות). כמו כן, המערכת מספקת כלים לניהול סניפים: תוכל לקשר משתמשים ולקוחות למשרדי סניף מסוים, ליצור קודי תנועת יומן לסניף מסוים, ולעיין במכירות וברמות מלאי של כל סניף. תוכל גם להגדיר אילו משתמשים רשאים לעיין בתעודות שנרשמו עבור סוכן מכירות או סניף מסויימים.

מערכות תכנון מתקדמות מאפשרות לך ליצור תחזיות של מכירות חודשיות, לרשום הזמנות תחזית, ולדווח על צפי כמויות חודשיות וסה"כ שנתי של מוצרים נבחרים.

הובלה

תוכל לתעד את תהליך ההובלה באמצעות תעודות משלוח (והחזרה) מתאימות. אם החברה שלך שולטת באמצעי הובלה משלה, תוכל לתכנן, לעיין ולעדכן תוכנית הפצה מפורטת, המבוססת על הזמנות, לפי תאריכי הפצה וקווי חלוקה.

חיוב

פריוריטי מציעה מגוון של אפשרויות חיוב. תוכל להשתמש בחשבונית מס כדי לחייב את הלקוח עבור המכירה ולתעד את אספקת הסחורה, או בחשבונית מרכזת כדי לחייב מכירות באופן בלתי תלוי בתעודות המשלוח. חשבונית מס-קבלה שימושית עבור תנועות בהן מתבצע תשלום מיידי, וחשבוניות עסקה משמשות כחשבוניות זמניות עד שנסגר התשלום ו/או מתקבלת הסחורה אצל הלקוח.

תוכל גם להכין חשבוניות עבור פרויקטים, קריאות שרות וחוזי שרות. לבסוף, תוכל לשלוח תעודת זיכוי ללקוח בגין החזרת סחורה או חיוב יתר.

דו"חות מנהלים

לרשותך קשת רחבה של דו"חות המאפשרים ניתוח של נתוני שיווק ומכירות.

לאחר חישוב נתוני הזמנות לחודש נתון, תוכל לעיין במידע על היבטים שונים שלהן (לדוגמא, לפי מוצר, לקוח, סוכן, סניף). בנוסף, תוכל לקבל רמות שונות של פירוט – מכמות כוללת לתקופה עד פרטי הזמנה בודדת – ולעיין במידע ברמות מגוונות (לדוגמא, סה"כ הזמנות לחודש, סה"כ הזמנות חודשיות לסניף, סה"כ הזמנות חודשיות של לקוח בסניף). דו"חות ניתוח BI מאפשרים לך להשוות נתונים משנים, תקופות וחברות שונות, בפורמטים גרפיים שונים. תוכל גם לקבוע את החיתוק המדוייק לפיו מוצג המידע, ע"י בחירה בקטגוריות וקטגוריות משנה, ולקבל רק את המידע שמעניין אותך באופן ספציפי.

בנוסף, מחולל דו"חות הזמנות נוח לשימוש מאפשר לך ליצור מספר בלתי מוגבל של דו"חות תוך שימוש במידע שמציעה המערכת.

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)