בפריוריטי, תוכל להגדיר שמק"ט מסוים יינתן כבונוס ללקוח תמורת הזמנת מוצר אחר. דוגמאות.
הבונוסים מתחלקים לשני סוגים עיקריים: בונוס כללי ובונוס מיוחד.
· בונוס כללי הוא מק"ט הניתן לכלל הלקוחות (הזכאים לבונוסים כלליים), בחינם או בהנחה, תמורת הזמנת מוצר מסוים.
· בונוס
מיוחד הוא בונוס, כנ"ל,
הניתן ללקוח ספציפי.
הערה:
אם
הלקוח הספציפי הוא לקוח מרכז, הבונוס המיוחד יינתן לכל הלקוחות
הקשורים אליו.
כמו כן, ניתן להגדיר את שני סוגי הבונוסים האלה עבור מוצר יחיד או משפחת מוצר. כלומר, בונוס כללי או בונוס מיוחד יכול להינתן תמורת הזמנת כמות מסוימת ממוצר בודד, או תמורת הזמנת כמות כוללת של מגוון מוצרים השייכים למשפחת מוצר מסוימת.
באשף זה נתאר את אופן העבודה עם כל סוגי הבונוסים.
· כמות המינימום של מוצר נתון שהלקוח צריך להזמין כדי לקבל את מוצר הבונוס
· טווח תאריכים שעבורם תקף הבונוס
· כמות מוצר הבונוס המוצעת ומחירו (אם הוא לא מוצע בחינם).
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |