priority-software Priority-Software.Solutions

אשף מחירים והנחות ללקוח

פריוריטי מאפשרת להגדיר מחירים והנחות עבור כל מוצר נמכר. ערכים אלו הופכים לברירות המחדל המופיעות באופן אוטומטי בתעודות המכירה השונות (לדוגמא, הצעות מחיר, הזמנות ומשלוחים) לפי היררכיה מוגדרת מראש, וניתנים לעדכון לפי הצורך.

מחירים

מחירונים הם הכלי העיקרי לקביעת מחירים ללקוח בפריוריטי. בפריוריטי קיימים מספר סוגי מחירונים:

·  מחירון בסיס

·  מחירון לקוח

·  מחירון לקוח מיוחד

·  מחירון עלות

·  מחירון קמעונאי

תוכל לשמר את ההיסטוריה של מחירוני לקוח על ידי יצירת גרסאות של מחירונים עם תאריכי מחירון שונים (כאשר רק גרסה אחת יכולה להיות בתוקף). ניתן לקשר ללקוח מספר מחירונים, כאשר כל אחד מהם מטפל בקבוצת פריטים אחרת ו/או מנוהל במטבע שונה. בנוסף, תוכל ליצור מחירון ללקוח מרכז שיהיה תקף עבור כל הלקוחות המוגדרים תחתיו, או ללקוח מרכז כללי, שיחול אוטומטית על כל הלקוחות כולם, לפי היררכיה המוגדרת מראש במערכת. אם אתה עובד עם פריטים מרכזים, תוכל לעדכן באופן אוטומטי את מחירי כל המוצרים המקושרים לפריט מרכז בגרסת מחירון מסוימת, או ישירות מכרטיס הפריט המרכז.

עבור חברות הקונות סחורה מספקים ומוכרות אותה ללקוחות, פריוריטי מציעה כלי ייחודי המאפשר לקבוע מחירון ספק כמקור מחיר ללקוח. במקרה זה, המחיר המופיע במחירון הספק (עם תוספת מסוימת) ישמש כברירת מחדל למחיר ללקוחות, במקרה שלא קיים במערכת מחיר אחר למוצר. אפשרות אחרת היא ליצור מחירון לקוח על בסיס מחירון ספק ולהקצות אותו ללקוח, כמו כל מחירון לקוח אחר.

במקביל למנגנון המחירונים, ניתן לקבוע לכל לקוח מחירים מיוחדים למוצרים התקפים לפרק זמן מוגבל.

פריוריטי מאפשרת בקרה של מחירי פריטים הנרשמים בתעודות שונות באמצעות קביעת מחיר מינימום לפריט, והצגת הודעות אזהרה/שגיאה אם ללקוח מסוים נרשם מחיר פריט הנמוך מערך זה.

btn___20.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)