בפריוריטי, תוכל להשתמש בסטטוסים של לקוחות כדי להגביל לקוח שחרג ממסגרת האשראי שהוקצתה לו, או שתשלום שביצע (בהמחאה או בכרטיס אשראי) - חזר. כתוצאה מכך, משתמשים לא יוכלו לרשום תנועות מסוימות מול לקוח זה (למשל, הזמנות, משלוחים, חשבוניות מכירה), כפי שמוגדר בתכונות הסטטוסים.
תוכל גם להשתמש בסטטוסים כדי לקבוע שלקוח מסוים מצוי תחת אזהרה לפני חסימה. במקרה זה, משתמשים יקבלו הודעת אזהרה כל פעם שיפתחו תעודה לאותו לקוח.
לפרטים נוספים על סטטוסים של לקוחות, כיצד ליצור אותם ולערוך בהם שינויים, הרץ את אשף פתיחת לקוחות.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |