![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
1. אם מקבל או
שולח הודעת דוא"ל
כלשהו
מקושר (כאיש קשר)
ליותר מלקוח אחד בפריוריטי,
השתמש בקטגוריות Outlook
כדי
להבחין בין שני הלקוחות. כלומר, צור קטגוריה ב-Outlook לכל לקוח. בצע את
אותן הפעולות לכל איש קשר המקושר ליותר מספק אחד. לאחר מכן הקצה את
הקטגוריה המתאימה לכל איש קשר ב-Outlook. דוגמא
הערות:
· אותן קטגוריות משמשות לייבוא הודעות דוא"ל.
· לצורך סנכרון תקין, יש להשאיר את שמות ברירת המחדל של הקטגוריות לסנכרון. הסנכרון יתבצע כהלכה רק אם שמות הקטגוריות תואמים בפריוריטי וב-Outlook.
2. בחר צבע והקצה אותו
לכל הודעת דוא"ל
ב-Outlook
(נכנסת
או יוצאת) אשר ברצונך לייבא כמשימה. בחר צבע נוסף והקצה אותו לכל
הודעת דוא"ל שברצונך
לייבא כקריאת
שרות. צבעים אלה
יעודכנו (או
יימחקו)
עם סיום תוכנית הסנכרון.
הערה:
הצבע
המשמש
לייבוא
הודעות לפריוריטי
כמשימות,
ישמש גם לייבוא אנשי קשר.
בעת שהסנכרון מתבצע:
· אם הודעת הדוא"ל התקבלה מכתובת דוא"ל חדשה לגמרי ולא הוגדר אף לקוח (כקטגוריה), השולח יתווסף כליד.
· אם הודעת הדוא"ל התקבלה מאיש קשר חדש ללקוח שהוגדר, שולח הדואר יתווסף כאיש קשר של לקוח זה. אם כתובת הדואר של השולח כבר קיימת (לאיש קשר של לקוח אחר), השולח יוגדר כאיש קשר נוסף (בתנאי שלקבוע המערכת ADDCONTACTS מוגדר עדיין הערך "1"). אם כתובת הדוא"ל חדשה לגמרי, השולח יוגדר כאיש קשר רגיל.
www.priority-software.solutions
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |