![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
אם בעת הגדרת אפשרויות הסנכרון קבעת את התדירות הרצויה של פעולת הסנכרון האוטומטית, הממשק יופעל אוטומטית. תוכל גם להריצו ידנית.
טיפ:
לחץ
כדי להגדיר את תדירות הסנכרון האוטומטי.
כדי להריץ את הממשק ידנית:
· פתח את תפריט דואר מתוך הסרגל העליון של פריוריטי, בחר סינכרון עם MS-Outlook, ולחץ על Sync Now.
· או, הרץ את התוכנית סינכרון עם Outlook .
· כדי לעיין בפגישות שנוספו או עודכנו בפריוריטי, הרץ את לוח שנה .
· כדי לעיין בנתונים מעודכנים של אנשי קשר, היכנס למסך אנשי קשר . כדי לעיין באנשי קשר חדשים, פתח את מסך לידים .
· כדי לעיין במשימות שנוספו או עודכנו, היכנס למסך יומן משימות .
· כדי לעיין בקריאות שרות שהתווספו או שעודכנו, היכנס למסך קריאות שרות .
· אם הודעת הדוא"ל התקבלה מכתובת דואר חדשה לגמרי ולא צויין אף לקוח, השולח יתווסף כליד.
· אם הודעת הדוא"ל התקבלה מאיש קשר חדש ללקוח שצויין, שולח הדואר יתווסף כאיש קשר של לקוח זה. אם כתובת הדואר של השולח כבר קיימת (לאיש קשר של לקוח אחר), השולח יוגדר כאיש קשר נוסף (בתנאי שלקבוע המערכת ADDCONTACTSמוגדר עדיין הערך "1"). אם כתובת הדוא"ל חדשה לגמרי, השולח יוגדר כאיש קשר רגיל.
· משימות ששעות ההתחלה והסיום שלהן זהות לא יוצאו ללוח השנה של Outlook. במקום זאת, הן יופיעו כמשימות ב-Outlook (בהנחה שרשימות הנושאים לביצוע משמש לעדכון משימות ב-Outlook).
· נושאים לביצוע המבוססים על משימות ששעת ההתחלה שלהם שונה משעת הסיום יוקצו אוטומטית לקטגוריה "Appointment" ב-Outlook.
· מספר הנושאים לביצוע שיכולים לעדכן משימות ב-Outlook מוגבל על ידי קבוע המערכת MAXTODOLIST. אם אינך מצליח לסנכרן עם Outlook בשל אורך רשימת הנושאים לביצוע, דאג שמנהל המערכת ישנה את ערך הקבוע.
· לחץ
כדי לחזור לתפריט Outlook.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |