![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
1. בצע אחת מהפעולות הבאות:
· כדי לקשר את המשלוח להזמנה בודדת, במסך משלוחים ללקוח, לחץ על הלשונית אסמכתאות וציין את מספרה הפנימי של ההזמנה או את מספר הזמנת הרכש של הלקוח.
· כדי לקשר את המשלוח למספר הזמנות, היכנס למסך הבן הזמנות לתעודה וציין את מספרי ההזמנות המתאימים.
· כדי לקשר את המשלוח לשורות הזמנה בודדות המיועדות למשלוח ולחיוב, היכנס למסך הבן בחירת שורות הזמנה, וסמן את העמודה בחר שורה עבור כל פריט רלוונטי.
הערה:
לחץ
כדי לרשום את ההחזרה של סחורה מהזמנה אחת או יותר.
2. אם ציינת הזמנת לקוח בודדת, הנתונים הבאים מועתקים מההזמנה: הנחה כללית (לשונית מחירים), אתר, סוכן ופרטים (לשונית אסמכתאות). שנה אותם, לפי הצורך.
3. לחץ
אם המשלוח הוא חלק מפרויקט.
4. תעודת המשלוח תפורט
לפי הזמנ/ות הלקוח שציינת. היכנס למסך הבן
משלוחים ללקוח - פירוט, ובצע כל שינוי
נדרש. עבור כל פריט, וודא שהמחיר
ליחידה וההנחה
(%) נכונים.
הערה:
פריטים
מהזמנות לקוח שסומנו להחזרה במסך
הזמנות לתעודה יופיעו עם כמויות
אפס.
5. אם אתה עובד עם
פרויקטים, לחץ
כדי לקשר את הפריט לפרויקט או פעילות.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |