עמוד קודם עמוד הבא
priority-software Priority-Software.Solutions

רישום החזרה של פריטים שנרשמו בהזמנות

לפני שתתחיל

אם ההזמנה המבוקשת כבר סגורה, עליך לפתוח אותה מחדש. כדי לבצע זאת:

1.  היכנס למסך הזמנות לקוח , ושלוף את ההזמנה.

2.  לחץ על לשונית מעקב ביצוע ושלוף את ההזמנה.

3.  היכנס למסך הבן פירוטי הזמנה ועבור לפריט שהוחזר.

4.  מחק את הסימון מהעמודה סגורה.

5.  בצע פעולות אלו עבור כל אחד מפריטים האחרים בהזמנה שהוחזרו.

כדי לרשום החזרת מוצרים שנרשמו בהזמנה אחת או יותר:

1.  היכנס מחדש למסך משלוחים ללקוח. עבור למסך הבן הזמנות לתעודה ובחר את מספרי ההזמנות המתאימים.

2.  עבור כל הזמנה שממנה מוחזרת סחורה, סמן את העמודה החזרה?.

3.  אם אתה עובד עם מספרי RMA בצע את אחת מהפעולות הבאות:

·      הרץ את התוכנית שיוך מספר RMA חדש בהפעלה ישירה מהמסך כדי לפתוח תעודת RMA חדשה עבור המוצרים המוחזרים. מספר תעודת ה-RMA יופיע בעמודה RMA (תחת לשונית אסמכתאות).

·      כדי לכלול את המוצרים בתעודת RMA קיימת, לחץ על F6 בעמודה RMA לביצוע זום למסך מספרי RMAושלוף את תעודת RMA המבוקשת. לאחר מכן, לחץ על F8 כדי להעתיק את מספר התעודה לעמודה.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
עמוד קודם עמוד הבא
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)