אם לחברה בה אתה עובד יש כתובת דואר אלקטרוני המיועדת לתמיכה טכנית, תוכל בקלות להפוך הודעת דואר המתקבלת בה לקריאת שרות, מתוך תיבת הדואר של פריוריטי. יתר על כן, תוכל לעדכן קריאה קיימת ע"י הוספת הטקסט של הודעת דואר חדשה להערות של הקריאה.
תוכל לפתוח ולעדכן קריאות שרות גם מתוך הודעות דוא"ל המתקבלות ב-MS-Outlook, באמצעות הממשק בין Outlook לבין פריוריטי. לפרטים, הרץ את אשף קשרי לקוחות.
1. היכנס למסך תא דואר, ושלוף את הודעות הדואר.
2. לחץ על
הלשונית מלקוח.
ודא שרשום מס.
לקוח עבור כל הודעה בה
אתה מעוניין.
הערה:
אם שולח
ההודעה רשום במערכת כאיש קשר של הלקוח, מספר הלקוח יופיע אוטומטית
בעמודה זו.
3. אם ברצונך לעדכן קריאה קיימת, ציין את מספר קריאת השרות.
4. הרץ את התוכנית פתיחה/עדכון קריאת שרות בהפעלה ישירה מהמסך.
5. היכנס לקריאה החדשה/המעודכנת על ידי לחיצה כפולה על מקש F6 מהעמודה קריאת שרות. הטקסט של הודעת הדואר יופיע במסך הבן תאור התקלה.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |