בפריוריטי ניתן לרשום מספר סוגים של קריאות שירות:
· קריאת שרות רגילה
· קריאת שרות למעקב (קריאת המשך)
· קריאת שרות לטיפול תקופתי
ניתן לבסס קריאות שרות על הזמנה של חלקי חילוף ו/או שעות עבודה. כמו כן ניתן לפתוח קריאות שרות ישירות מהודעת דואר.
לדווח על השרות ולסגור את הקריאה
אם תיקון מכשיר מקולקל שהוחזר מהלקוח מתבצע במעבדה, תוכל להיעזר באשף מכשירים כדי להגדיר מחסן תיקונים (על מנת להחזיק מלאי מעבדה), ולרשום את קבלת המכשיר לתיקון במעבדה ואת החזרתו ללקוח.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |