6. אם ישנו חוזה שרות ללקוח עבורו נפתחה הקריאה, ודא שמספר החוזה מופיע בעמודה המתאימה (במסך האב קריאות שרות).
7. לחץ על
הלשונית סוג
שרות. אם נחוץ, מלא את
העמודה סוג
שרות.
טיפ:
כדי
להוסיף סוג שרות חדש, השתמש במסך סוגי
קריאה
8. בעמודה אבחנת לקוח, בחר בקוד המציין את הסיבה לפתיחת הקריאה.
טיפים:
· כדי להוסיף קודים נוספים, השתמש במסך קודי אבחנת לקוח .
· אם אינך בטוח באיזה קוד לבחור, בחר בקוד מסויים, ולחץ על היסטוריה לפי אבחנת לקוח בסרגל ההפעלות הישירות. דו"ח זה מציג את כל הקריאות הקודמות בהן נרשם קוד זה. אם צריך, חזור על הפעולה עבור קוד אחר.
9. בלשונית פרטים כלליים, שנה את הסטטוס של הקריאה. בלשונית שיבוץ, הקצה אותה למשתמש הבא האחראי לטיפול בה.
· לחץ כדי להכין הצעת מחיר
· לחץ כדי לשבץ את הקריאה בלוח זמנים
· לחץ כדי לחזור לתפריט הראשי.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |