priority-software Priority-Software.Solutions

דיווח קריאות שרות

לחץ CHICLETH.gif כדי לדווח על טיפול תקופתי.

לאחר שהטיפול בקריאת השרות הסתיים, עליך לדווח את פרטי התיקון שהתבצע, הכוללים:

·  סוג התקלה

·  כיצד תוקנה התקלה

·  המוצרים ששימשו בעת הקריאה (כולל חלקים שהוחזרו)

·  העבודה שהושקעה בקריאה (כולל זמני נסיעות)

·  חשבוניות רכש של קבלני משנה (בעת הצורך)

הערות:

·  הרץ את התוכנית הדפסת טופס קריאת שרות, כדי להדפיס טופס עם פרטי הטיפול בקריאת השרות (למילוי ידני על ידי הטכנאי). אם תרצה להדפיס טופס עם פרטי הטיפול באנגלית, הרץ את התוכנית Print Service Call.

·  אם המכשיר מוחזר למפעל לתיקון, יש לרשום זאת בתעודה נפרדת של החזרת סחורה מלקוח. לפרטים, ראה אשף מכשירים.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)