1. היכנס למסך קריאות שרות ושלוף את קריאת השרות.
2. לחץ על הלשונית סוג שרות ובחר קוד תקלה וקוד פעולה מתאים לטיפול בתקלה.
טיפים:
· כדי להוסיף קוד תקלה חדש, השתמש במסך קודי תקלה.
· אם אינך בטוח בקוד התקלה, בחר קוד תקלה ואז הפק את הדו"ח היסטוריה לפי קוד תקלה בהפעלה ישירה מהמסך. דו"ח זה יציג קריאות אחרות שדווחו עם קוד תקלה זה. לפי הצורך, תוכל לרשום קוד תקלה אחר.
· כדי להוסיף קוד פעולה חדש, השתמש במסך קודי פעולה.
3. תוכל להוסיף הערות לגבי התקלה במסך הבן תאור התקלה. הערות אלו תתווספנה למידע שיציג הדו"ח היסטוריה לפי קוד תקלה, לצורך הפניות עתידיות ולניתוח התקלה.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |