priority-software Priority-Software.Solutions

טיפול במכשירים המוחזרים לתיקון מלקוחות

תוכל לרשום קבלת מכשירים שהתקלקלו לתיקון במעבדה.

קיימות שתי דרכים לעבודה עם תיקון מכשירים במעבדה:

·  קבלת מכשיר לתיקון, תיקונו והחזרת המכשיר ללקוח. תקופת האחריות המקורית של המכשיר נשארת בתוקף.

·  קבלת מכשיר לתיקון והחזרת מכשיר חלופי ללקוח. הלקוח מקבל אחריות על המכשיר החלופי שמתחילה מזמן קבלת המכשיר החלופי. המכשיר המקולקל מתוקן, ונמכר לבסוף ללקוח אחר.

במקרה הראשון, המכשיר המקולקל נחשב למלאי אצל הלקוח. לכן, עליך להגדיר את המעבדה כמחסן מיוחד שבו תאוכסן סחורה זו, אשר לא ישתתף בחישובי ערך מלאי. במקרה השני, המכשיר המקולקל נכנס מחדש למלאי של החברה, כך שניתן לאכסן את הסחורה בכל מחסן רגיל.

באיזו דרך אתה עובד?

CHICLETH.gif המעבדה מתקנת את המכשיר והוא מוחזר ללקוח

CHICLETH.gif הלקוח מקבל מכשיר חלופי.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)