priority-software Priority-Software.Solutions

כאשר הלקוח מקבל מכשיר חלופי

כאשר מכשיר מקולקל מוחזר לחברה לתיקון, והלקוח מקבל מכשיר חלופי, ננקטים הצעדים הבאים:

·  המכשיר נשלח ע"י לקוח או טכנאי למחסן רגיל של החברה, והדבר נרשם בתעודת החזרת סחורה מלקוח.

·  מכשיר חלופי נשלח ללקוח, ונרשם בתעודת משלוח.

·  המכשיר המקולקל מתוקן במעבדת החברה. כל חלקי חילוף, רכיבים ושעות עבודה שהוקדשו לתיקון נרשמים בקריאת שרות עבור לקוח פיקטיבי בשם "מלאי".

·  המכשיר המתוקן נמכר ללקוח אחר.

לעזרה ברישום תעודת החזרת הסחורה מלקוח או תעודת המשלוח:

·  הרץ את אשף משלוחים והחזרות מלקוח.

לעזרה בהקלדת קריאת השרות:

·  הרץ את אשף קריאות שרות.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)