כאשר מכשיר מקולקל מוחזר לחברה לתיקון, והלקוח מקבל מכשיר חלופי, ננקטים הצעדים הבאים:
· המכשיר נשלח ע"י לקוח או טכנאי למחסן רגיל של החברה, והדבר נרשם בתעודת החזרת סחורה מלקוח.
· מכשיר חלופי נשלח ללקוח, ונרשם בתעודת משלוח.
· המכשיר המקולקל מתוקן במעבדת החברה. כל חלקי חילוף, רכיבים ושעות עבודה שהוקדשו לתיקון נרשמים בקריאת שרות עבור לקוח פיקטיבי בשם "מלאי".
· המכשיר המתוקן נמכר ללקוח אחר.
· הרץ את אשף משלוחים והחזרות מלקוח.
· הרץ את אשף קריאות שרות.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |