כאשר מכשיר מקולקל נשלח לתיקונים בחברה, ואז מוחזר ללקוח המקורי, ננקטים הצעדים הבאים:
· המכשיר נשלח ע"י לקוח או טכנאי למחסן תיקונים, ונרשם בתעודת החזרת סחורה מלקוח.
· תיקון המכשיר מתבצע במעבדת החברה. כל חלקי חילוף, רכיבים או שעות עבודה המוקדשים לתיקון המכשיר נרשמים בקריאת השרות המקורית.
· המכשיר המתוקן מוחזר ללקוח, ונרשם בתעודת משלוח.
לרישום טיפול במכשיר במעבדה (החלפת חלקים מקולקלים במכשיר, דיווח על השקעת עבודה בטיפול במכשיר), ראה אשף קריאות שרות.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |