priority-software Priority-Software.Solutions

כאשר המעבדה מתקנת את המכשיר והוא מוחזר ללקוח

כאשר מכשיר מקולקל נשלח לתיקונים בחברה, ואז מוחזר ללקוח המקורי, ננקטים הצעדים הבאים:

·  המכשיר נשלח ע"י לקוח או טכנאי למחסן תיקונים, ונרשם בתעודת החזרת סחורה מלקוח.

·  תיקון המכשיר מתבצע במעבדת החברה. כל חלקי חילוף, רכיבים או שעות עבודה המוקדשים לתיקון המכשיר נרשמים בקריאת השרות המקורית.

·  המכשיר המתוקן מוחזר ללקוח, ונרשם בתעודת משלוח.

מה תרצה לעשות?

CHICLETH.gif להגדיר מחסן תיקונים

CHICLETH.gif לרשום קבלת המכשיר לתיקון

CHICLETH.gif לרשום החזרת המכשיר ללקוח

הערה:

לרישום טיפול במכשיר במעבדה (החלפת חלקים מקולקלים במכשיר, דיווח על השקעת עבודה בטיפול במכשיר), ראה אשף קריאות שרות.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)