1. היכנס למסך
מבצעים.
הערה:
בכל שלב
בתהליך תוכל להעביר את הטיפול במבצע לעובד אחר על ידי ציון שמו
בעמודה לטיפול.
2. בעמודה תאור המבצע רשום תיאור קצר של המבצע. קוד מבצע יתמלא באופן אוטומטי.
3. בעמודה עדיפות ציין את עדיפות מבצע זה ביחס למבצעים אחרים עם אותם מוצרי יעד. מספר נמוך משמעו עדיפות גבוהה ומספר גבוה משמעו עדיפות נמוכה.
הערות:
· במסך הבן לקוחות למבצע תוכל להגדיר עדיפות אחרת עבור לקוחות מסוימים. עדיפות שהוגדרה ידנית ללקוח מסוים תגבר על העדיפות שתגדיר בעמודה זו.
· לקוח שלא עמד ביעדי מבצע שנמצא בעדיפות גבוהה יותר יכול עדיין להנות מהטבות מבצע שנמצא בעדיפות נמוכה יותר.
4. בלשונית יעדים רשום תאריך התחלה ותאריך סיום.
הערות:
· תאריכים אלה קובעים אלו חשבוניות לקוח ישתתפו במבצע ויקבעו את זכאותו של לקוח להטבות המבצע. תאריכים אלו אינם קובעים אם המבצע בתוקף או סגור.
· שני התאריכים חייבים לחול באותה שנה קלנדרית.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |