מודול מבצעים של פריוריטי מאפשר לך לקדם מכירת מוצרים או משפחות מוצר על ידי מתן תמריצים ללקוחות בודדים או ללקוחות משלמים, הרוכשים כמות מסויימת ממוצרים אלה בתקופת המבצע. יעדי המכירות יכולים להיות מוגדרים במונחי כסף או כמות מוצרים. הטבות המבצע יכולות להיות מחיר מוזל למוצר מסוים או זיכוי כספי (בסכום קבוע או לפי אחוזים).
בניגוד למודול בונוסים הפועל בשיטת קנה-קבל שבה הבונוס מוצע מיידית בזמן הרכישה, מבצעים נערכים במשך תקופה שלאורכה נצברות חשבוניות הלקוח. רק בסיומה של תקופת המבצע מתממשת זכאותם של הלקוחות להטבות המבצע.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |