5. בצע אחת מהפעולות הבאות:
· אם המבצע מוגדר על פי כמות הפריטים הנרכשים, קבע כמות יעד. לקוחות שירכשו כמות זו של מוצרי יעד בתקופת המבצע יהיו זכאים להטבות המבצע.
· אם המבצע מוגדר על פי סכום כספי של רכישות, קבע סכום יעד. לקוחות שירכשו מוצרי יעד בסכום זה בתקופת המבצע יהיו זכאים להטבות המבצע.
טיפ: ציין את מטבע המבצע.
6. היכנס למסך הבן אוכלוסיית המבצע.
7. עבור כל יעד של
המבצע, פתח שורה חדשה וציין בה מוצר
או
משפחת
מוצר.
הערה:
רכישה של לקוח מכל אחד מהמוצרים ו/או המשפחות שהגדרת במסך זה תיחשב
לצורך חישוב זכאותו להטבות המבצע.
8. חזור למסך האב ובצע אחת מהפעולות הבאות:
· לחץ כדי להגדיר את הטבת המבצע כמוצרים במחיר מוזל.
· לחץ כדי להגדיר את הטבת המבצע כזיכוי כספי בסכום קבוע מראש או כאחוז מתוך רכישות הלקוח של מוצרי היעד
· לקוח שביצע כמות גדולה של רכישות המהווה מכפלה של כמות היעד או סכום היעד יהיה זכאי לקבל מספר פעמים את הטבת המבצע. דוגמא
· לאחר שהמבצע נסגר תוכל לעדכן את הטבות המבצע עבור לקוחות נבחרים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |