החלטת נאמן האיכות קובעת את המשך הטיפול בתקלה.
· אם נאמן האיכות מחליט להפנות את התקלה לועדת MRB, התקלה נשלחת לועדה האחראית לכך.
· אם נאמן האיכות קובע שהתקלה היא אשמת ספק, השלב הבא הוא לקשר את טופס התקלה לתנועות המלאי המתאימות.
· אם הוגדר לתקלה סטטוס "מבוטלת" , תהליך הטיפול בתקלה מסתיים.
· לחץ כדי לתעד את הטיפול בתקלה על ידי ועדת MRB
· לחץ כדי לקשר את התקלה לתנועות מלאי הכוללות את המוצר התקול
· לחץ כדי לחזור לתפריט הראשי
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |