priority-software Priority-Software.Solutions

המשך הטיפול בתקלה

החלטת נאמן האיכות קובעת את המשך הטיפול בתקלה.

·  אם נאמן האיכות מחליט להפנות את התקלה לועדת MRB, התקלה נשלחת לועדה האחראית לכך.

·  אם נאמן האיכות קובע שהתקלה היא אשמת ספק, השלב הבא הוא לקשר את טופס התקלה לתנועות המלאי המתאימות.

·  אם הוגדר לתקלה סטטוס "מבוטלת" , תהליך הטיפול בתקלה מסתיים.

הערות:

·  לחץ CHICLETH.gif כדי לתעד את הטיפול בתקלה על ידי ועדת MRB

·  לחץ CHICLETH.gif כדי לקשר את התקלה לתנועות מלאי הכוללות את המוצר התקול

·  לחץ CHICLETH.gif כדי לחזור לתפריט הראשי

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)