priority-software Priority-Software.Solutions

טיפול התקלה על ידי ועדת MRB

אם תקלה הועברה לועדת MRB להמשך טיפול, חברי הועדה צריכים לרשום את פרטי הטיפול בתקלה, וכן את ההחלטה אליה הגיעו לגבי הפתרון. לאחר מכן, יש לאשר את ההחלטה על ידי כל אותם חברי ועדה שנדרשת חתימתם לאישור (או המחליפים שלהם).

ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לגבי התקלה לכל אחד מחברי הועדה, ולאנשים מחוץ לחברה (כמו אנשי קשר של הספק). הודעת הדואר כוללת את תאריך כינוסה של הועדה ואת מספר התקלה. כמו כן, ניתן לצרף נספח שיכלול מידע נוסף לגבי התקלה ואופן הטיפול בה על ידי חברי הועדה. בדרך זו, ניתן לשלוח דואר בכל שלב של התהליך.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)