בעקבות החלטת נאמן האיכות/ועדת ה-MRB או כדי לשמר את האינפורמציה אודות המוצר התקול, תוכל לקשר את טופס התקלה לתנועת מלאי הקשורה למוצר התקול, כמו תעודת קבלת סחורה מספק או החזרת סחורה לספק. תוכל אף לקשור את טופס התקלה להזמנת הרכש המקורית או לפק"ע. דוגמה. מידע זה יהיה נגיש, לאחר מכן, בטופס התקלה עצמו.
1. היכנס למסך קישור תקלה וציין את מספר התקלה ותאריך היום. מסך זה הוא מסך בן של שורת התנועה, שמופיעה במסכי הבן של המסכים הבאים:
2. כדי לקשור את התקלה למסך פק"עות, היכנס למסך הבן קישור תקלה וציין את אותם פרטים.
· כדי לעיין בתנועות המלאי אליהן קשורה התקלה, היכנס למסך תעודות המקושרות לתקלה (מסך בן של טפסי תקלה).
· לחץ כדי לחזור לתפריט הראשי
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |