priority-software Priority-Software.Solutions

ניהול תהליכים של קריאות שרות

הגדרת ניהול תהליכים מתבצעת באמצעות הגדרת סטטוסים בתרשים לניהול תהליכים. הסטטוס הניתן לקריאת שרות מורה על השלב בו היא נמצאת והאם ניתן לפתוח חשבונית עבורה.

מספר סטטוסים מוגדרים מראש במערכת, עליהם תוכל להוסיף כמה סטטוסים חדשים שתרצה. תוכל להגדיר קישורים בין הסטטוסים, להגדיר כללי זרימת תהליכים, להקצות צבעים לסטטוסים של קריאות שרות, ולקבוע את תכונות הסטטוסים.

כדי להשתמש בתרשים לניהול תהליכים:

·  הרץ את התוכנית ניהול תהליך לקריאות שרות .

טיפים:

·  ניתן להוסיף סטטוסים, או לשנות את תכונותיהם, במועד מאוחר יותר, לפי הצורך.

·  כדי לעיין בהגדרות המאפיינים של כל הסטטוסים בבת אחת, היכנס למסך סטטוסים לקריאות שרות.

·  כדי לקבוע משכי זמן מרביים בהם יכולות קריאות שירות להישאר בסטטוסים נבחרים, לפני שיסומנו כחריגות במסך לוח קריאות שרות פעילות, היכנס למסך הגדרת חריגות, מסך בן של סטטוסים לקריאות שרות.

·  להוראות מפורטות אודות השימוש בתרשימים לניהול תהליכים, ראה את המדריך לממשק המשתמש.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)