ניתן להגדיר רשימה של תקלות אפשריות במוצרים בהם אתם מטפלים. תקלה היא תאור קצר של הבעיה במוצר, כפי שהיא מוגדרת על ידי מקבל קריאת השרות או הטכנאי (בניגוד לבעיה כפי שהלקוח רואה אותה). תוכל גם לקשר סוג תקלה לסטטוס מסוים של קריאת שרות, כך שהבחירה בקוד תקלה זה תשנה אוטומטית את סטטוס הקריאה. דוגמא.
תוכל להגדיר עוד תקלות בעתיד, לפי הצורך.
1. היכנס למסך קודי תקלה.
2. רשום קוד ותאור לכל תקלה.
3. אם אתה מדפיס את טופסי קריאת השרות באנגלית, רשום גם את תאור התקלה באנגלית.
4. לפי הצורך, עבור לעמודה סטטוס קריאה וקשר את קוד התקלה לסטטוס הקריאה המבוקש.
הישאר במסך קודי תקלה.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |