מודול השרות והאחזקה של פריוריטי מספק לך כלים באמצעותם תוכל לנהל ביעילות את מערך השרות ללקוחותיך. במסגרת המודול:
1. תוכל לעקוב אחר מכשירים באמצעות הקצאת מספרים סידוריים למוצרים.
2. תוכל לפתוח ולנהל קריאות שרות, במסגרתן נרשמת פניית הלקוח, פרטי התקלה ודרך הטיפול בתקלה. שעות עבודה, נסיעות וחלקי חילוף נרשמות גם כן במסגרת קריאת השרות ומאפשרים חישוב אוטומטי של עלות הקריאה ומחירה ללקוח.
3. תוכל לרשום חוזי שרות עם לקוחות, תוך ציון פרטי המוצרים, סוג השרות הניתן, תקופות אחריות, תשלומים ועוד.
4. תוכל להעריך את שביעות רצון הלקוחות באמצעות שאלונים ללקוח וניתוח התוצאות.
5. תוכל להפיק מגוון דו"חות המאפשרים לעקוב אחר נתוני השרות השונים ולנתחם.
השתמש בכלים השונים לניהול תהליכים (BPM) כדי לעקוב אחר התקדמות קריאות השרות וחוזי השרות, לפשט את תהליך מתן השרות ללקוח, ולהגביר את זרימת המידע בין העובדים המטפלים בתעודות אלו.
החלקים הבאים מציגים היבטים שונים במודול השרות והתחזוקה.
לחץ על קישורי ההיפרטקסט כדי לפתוח אשפים שיסייעו לך בביצוע משימות שרות מסוימות. כל אשף כולל עמוד פתיחה, שבו סיכום קצר של הנושא, והוראות ביצוע מפורטות. ניתן להריץ את רוב האשפים מהתפריט הראשי של שרות ואחזקה בפריוריטי ותפריטי המשנה שלו.
בטרם תתחיל לבצע פעולות במודול זה, עליך לקבוע מספר הגדרות ולרשום אינפורמציה בסיסית שתשמש אותך מאוחר יותר בעבודה במערכת.
פריוריטי מאפשרת לך להקצות מספרי מכשירים למוצרים כדי לעקוב אחר פריטים בודדים. בקטלוג המוצרים בעלי מספרים סידוריים תוכל לעיין בכל הנתונים הנוגעים למכשיר ספציפי, כולל המספרים הסידוריים המרכיבים אותו, התנועות שלו במלאי, הטיפולים שעבר (באתר הלקוח או במעבדה), וכן חוזי השרות וקריאות השרות שנפתחו עבור המכשיר.
האחריות למכשיר נקבעת באופן אוטומטי לפי קוד האחריות שנרשם למוצר. ניתן לקבוע סוגים שונים של אחריות למכשיר, ולשנות ו/או להאריך את מסגרת הזמן שלהן, עם או בלי חיוב של הלקוח. לאחר תום האחריות ניתן להסדיר את תנאי השרות מול הלקוח בחוזה שרות.
חוזה השרות קובע אלו שרותים מוצעים למוצר אינדבידואלי שבבעלות הלקוח, ומה מהם ניתן תמורת חיוב. החוזה מאפשר להסדיר את השרות מול הלקוח, ועליו ניתן לבסס את התשלום עבור קריאות השרות. פריוריטי מספקת תוכניות שונות המבצעות באופן אוטומטי חידוש חוזים, פתיחת תשלומים לחוזה, הכנת של חשבוניות לחוזה, ועוד. כמו כן, תוכל לקשר את תשלומי החוזה למט"ח או למדד.
קריאת שרות היא הכלי באמצעותו ניתן לנהל את מתן השרות ללקוח. דרכה תוכל לעקוב אחר המוצרים הדורשים טיפול, לשבץ טכנאים לטיפול בתקלה, לרשום פרטים על מהות התקלה והתיקון, ולדווח על שעות העבודה והחומרים שנדרשו לטיפול בה. עם סיום הטיפול בקריאה תוכל להפיק חשבונית ללקוח באופן אוטומטי.
תוכל להעזר בשאלוני לקוח כדי להעריך את שביעות הרצון של לקוחותיך מהשרות הניתן להם. לאחר מילוי השאלונים תוכל להשתמש במספר דו"חות כדי לנתח את התשובות.
בפריוריטי קיימים דו"חות רבים נוספים בעזרתם תוכל לעקוב בקלות אחר היבטים שונים בנושא השרות. העיקריים בהם:
· דו"חות קריאות שרות: לניתוח התקלות, העבודה וחלקי החילוף שהושקעו בתיקונן, שיבוץ הטכנאים לקריאות ודו"חות מסכמים שונים.
· דו"חות מכשירים: למעקב אחר תחזוקה וטיפולים, לעיון בתנועות המכשיר וברכיביו.
· דו"חות חוזים: דו"חות המפרטים את תכולת החוזה, תשלומים לחוזים, רווחיות החוזה, הערכת העלות וההכנסות הצפויות מחוזים.
יתר על כן, באמצעות מחוללי דו"חות, פריוריטי מאפשרת לך ליצור מספר בלתי מוגבל של דו"חות מותאמים אישית עבור קריאות שרות, דו"חות שרות ומכשירים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |