![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
1. היכנס למסך FAQ.
2. רשום את השאלה. עם עזיבת העמודה, יוקצה מספר מזהה אוטומטית.
3.
הסטטוס
ההתחלתי
יתמלא אוטומטית, וניתן
לעדכנו לפי הצורך. בעמודה לטיפול,
וודא שרשום שם המשתמש המתאים.
טיפ:
תוכל
להגדיר כללי ניהול תהליך כך שבעת הקצאת סטטוס מסויים, הטיפול יועבר
אוטומטית למשתמש שקבעת.
4. היכנס למסך הבן פירוט התשובה, ורשום את התשובה.
5. כאשר השאלה תאושר להצגה בדו"ח שאלות ותשובות, חזור למסך האב וציין סטטוס המסומן כמאושר. העמודה מאושר תסומן אוטומטית.
1. היכנס למסך הבן קשור לתפריט (אבות).
2. בעמודה מספר תפריט, בחר במספר של התפריט המבוקש. כותרת התפריט תופיע אוטומטית.
3. ציין את המיקום של השאלה בתפריט.
· כדי לעיין בתוכן המלא של התפריט, השתמש במסך תפריט FAQ.
· לחץ
כדי לקשר את התפריט לתפריט FAQ
הראשי, להצגה
בדו"ח
שאלות ותשובות.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |