![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
1. היכנס למסך הבן קישור ת. אריזות לתעודה. מסך זה מציג את כל האריזות המופיעות בתעודות אריזה סופיות, המיועדות ללקוח זה (או שנארזו למלאי), ומצויות במחסן ובאיתור המצוינים במסך האב.
2. עבור כל אריזה שתיכלל בתעודת ה-PL, סמן את העמודה שייך לתעודה. כתוצאה מכך תסומן העמודה תעודת PL שבמסך האב, והאריזות יפורטו במסך ת. אריזה שנכללות בתעודה (מסך בן אחר).
3. היכנס למסך משלוחים ללקוח - פירוט (מסך בן אחר). תעודת ה-PL מפורטת עם כל המוצרים שכלולים באריזות המצוינות. מחירים והנחות יופיעו אוטומטית, אך ניתן לשנותם.
4. עבור כל מוצר נשלח, יש לאשר את הכמויות הנשלחות:
· אם ערך הקבוע SCratesQuant הוא 1, העמודה אשר תסומן אוטומטית, והכמות הנשלחת תתמלא באופן אוטומטי.
· אחרת, סמן את העמודה אשר ידנית; הכמות הנשלחת תתמלא אוטומטית.
טיפים:
· כדי לשנות את ערך הקבוע SCratesQuant עבור אריזות שייפתחו מכאן ולהבא, היכנס למסך קבועי לוגיסטיקה
· לעזרה בעדכון/ביטול תעודת אריזה סופית, הרץ את אשף אריזות.
5. אם אתה עובד עם
פרויקטים, לחץ
כדי לקשר כל פריט נשלח לפרויקט או פעילות.
6. היכנס למסך הבן - PL פרטים נוספים. כאן תוכל לציין מידע נוסף לגבי המכולה או האריזות הנשלחות, כולל פרטי אוניה או טיסה, תאריך אספקה, מכולה ומספר חותם. פרטים אלו יופיעו בתעודת ה-PL המודפסת.
· לחץ
כדי לסגור ולחייב את התעודה
· לחץ
כדי לחזור לתפריט הראשי
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |