עמוד קודם עמוד הבא
priority-software Priority-Software.Solutions

פתיחת תעודת משלוח באופן ידני

לפני שתתחיל, ודא שערך הקבוע SAutoFindOrd נקבע ל-1 או ל-3 (במסך קבועי לוגיסטיקה ).

כדי לפתוח תעודת משלוח באופן ידני:

1.  היכנס למסך משלוחים ללקוח.
הערה: בכל שלב של התהליך הבא תוכל להעביר את הטיפול בתעודה לעובד אחר, ע"י ציון שמו/ה בעמודה לטיפול (בלשונית פרטים כלליים).

2.  בעמודה מס. לקוח, בחר את הלקוח אליו מיועד המשלוח. מספר תעודה מופיע אוטומטית.

הערות:

·      במקרה של לקוח מזדמן, רשום את מספר הלקוח המזדמן. לאחר מכן, שנה את השם בעמודה שם לקוח ומלא את הכתובת ופרטים נוספים במסך הבן פרטי לקוח.

·      אם את התשלום בעד המשלוח יבצע לקוח אחר (שאינו מוגדר כלקוח משלם בהגדרות כספים ללקוחות של הלקוח הנוכחי), ציין את מספרו בעמודה לקוח משלם באותו מסך בן. חשבון לקוח זה יופיע אוטומטית בתנועת היומן שתיווצר, בעקבות סגירת החשבונית עבור תעודת משלוח זו.

3.  בדוק את העמודה איש קשר כדי לוודא שמופיע איש הקשר למשלוח הרלוונטי. שנה זאת, לפי הצורך.
טיפ: כדי להגדיר אנשי קשר חדשים ללקוח או כדי להגדיר ברירת מחדל לאיש קשר למשלוחים, השתמש במסך אנשי קשר ללקוח, מסך בן של לקוחות.

4.  התאריך של היום מתמלא אוטומטית כתאריך המשלוח. שנה זאת, לפי הצורך.
הערה: אם תאריך התעודה חל בסוף החודש והלקוח זכאי לדחיית חשבונית לחודש הבא, העמודה דחיית חשבונית לחודש הבא (לשונית מחירים) תסומן אוטומטית. בעקבות זאת, לא תוכל לכלול את המשלוח בחשבוניות המופקות אוטומטית בחודש הנוכחי. הסר את הסימון מהעמודה אם תרצה לחייב את המשלוח באופן מיידי, למרות הגדרת הלקוח. לפרטים, הרץ את אשף חשבוניות לקוח.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
עמוד קודם עמוד הבא
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)