priority-software Priority-Software.Solutions

רישום לקוח כמוגבל או תחת אזהרה

רישום לקוח כמוגבל או תחת אזהרה נעשה באמצעות הקצאת סטטוס רלוונטי.

לגבי לקוח מוגבל, הסטטוס יכול למנוע ממשתמשים לבצע פעולות מסוימות מול הלקוח (למשל, פתיחת הזמנות, משלוחים, חשבוניות).

לגבי לקוח עם סטטוס של אזהרה לפני חסימה, מתקבלת הודעת אזהרה בכל פעם שמשתמשים פותחים עבורו הזמנה, משלוח או חשבונית מכירות. עם זאת, ניתן לרשום את התעודה.

כדי להקצות סטטוס מתאים ללקוח מוגבל או מוזהר:

1.  היכנס למסך לקוחות ושלוף את הלקוח הרצוי.

2.  בחר בסטטוס הרלוונטי.

הערות:

·  התאריך שממנו הלקוח מוגבל יופיע אוטומטית תחת הלשונית גיול חובות במסך הבן אשראי ואובליגו של הלקוח של המסך הגדרות כספים ללקוחות.

·  כדי לעיין בכל הסטטוסים של לקוחות ובמאפייניהם, לחץ פעמיים F6 מהעמודה סטטוס ושלוף את כל השורות.

·  ללקוח שנפתחה עבורו תעודת החזרת תשלום מוקצה אוטומטית סטטוס המסומן סטטוס בהחזרת תשלום.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)