· כדי
לפתוח את קריאת השרות עצמה, לחץ עם הלחצן הימני של העכבר על ריבוע
הזמן של הקריאה ובחר בזום
למסך. לפי הצורך, שנה את
סטטוס הקריאה (למשל, לפעילה)
ו/או שנה את הערך בעמודה ת.
מוסכם להתחלת עבודה. בעמודה
אושר
ע"י, ציין את העובד אצל
הלקוח שאישר את תאריך ההתחלה המאוחר.
הערה:
אדם זה
חייב להיות אחד מאנשי הקשר של הלקוח.
· כדי להדפיס סיכום של הקריאה, לחץ עם הלחצן הימני של העכבר על ריבוע הזמן שלה ובחר בהדפסת טופס קריאת שרות.
· F4: שינוי תצוגה (מעבר בין תצוגה של שעות על ציר אופקי, תצוגה של שעות על ציר אנכי ותרשים גאנט).
· Ctrl+F11: רענון מסך.
· Tab/Shift+Tab: מעבר למשימה הבאה/הקודמת.
· Ctrl+Del: מחיקת משימה.
· התוכנית יומן שיבוץ טכנאים מאפשרת לך לבחור טכנאים לפי קבוצה. לפרטים אודות הקמת קבוצות לטכנאים, הרץ את אשף הגדרות לשרות לקוחות.
· הקבוע CSrvCallTask קובע האם השיבוץ יירשם בלשונית שיבוץ שבמסך קריאות שרות, או במסך הבן שלו משימות לתעודה. שיטת העבודה השנייה מאפשרת שיבוץ של כמה טכנאים בתאריכים ו/או זמנים שונים עבור אותה קריאת שרות.
· ניתן לשנות רק קריאות שרות. שאר הפגישות ביומן הן לקריאה בלבד.
· להסבר של כל אפשרויות לוח השנה (בסרגל העליון ובמגש הכלים), ראה את המדריך לממשק למשתמש.
· לחץ כדי לחזור לתפריט הראשי.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |