priority-software Priority-Software.Solutions

טיפים (המשך)

·  כדי לפתוח את קריאת השרות עצמה, לחץ עם הלחצן הימני של העכבר על ריבוע הזמן של הקריאה ובחר בזום למסך. לפי הצורך, שנה את סטטוס הקריאה (למשל, לפעילה) ו/או שנה את הערך בעמודה ת. מוסכם להתחלת עבודה. בעמודה אושר ע"י, ציין את העובד אצל הלקוח שאישר את תאריך ההתחלה המאוחר.
הערה: אדם זה חייב להיות אחד מאנשי הקשר של הלקוח.

·  כדי להדפיס סיכום של הקריאה, לחץ עם הלחצן הימני של העכבר על ריבוע הזמן שלה ובחר בהדפסת טופס קריאת שרות.

מקשי קיצור נוספים:

·  F4: שינוי תצוגה (מעבר בין תצוגה של שעות על ציר אופקי, תצוגה של שעות על ציר אנכי ותרשים גאנט).

·  Ctrl+F11: רענון מסך.

·  Tab/Shift+Tab: מעבר למשימה הבאה/הקודמת.

·  Ctrl+Del: מחיקת משימה.

הערות:

·  התוכנית יומן שיבוץ טכנאים מאפשרת לך לבחור טכנאים לפי קבוצה. לפרטים אודות הקמת קבוצות לטכנאים, הרץ את אשף הגדרות לשרות לקוחות.

·  הקבוע CSrvCallTask קובע האם השיבוץ יירשם בלשונית שיבוץ שבמסך קריאות שרות, או במסך הבן שלו משימות לתעודה. שיטת העבודה השנייה מאפשרת שיבוץ של כמה טכנאים בתאריכים ו/או זמנים שונים עבור אותה קריאת שרות.

·  ניתן לשנות רק קריאות שרות. שאר הפגישות ביומן הן לקריאה בלבד.

·  להסבר של כל אפשרויות לוח השנה (בסרגל העליון ובמגש הכלים), ראה את המדריך לממשק למשתמש.

·  לחץ CHICLETH.gif כדי לחזור לתפריט הראשי.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)