priority-software Priority-Software.Solutions

קריאות שרות - רישום שאלת FAQ באופן ידני

1.  היכנס למסך FAQ.

2.  רשום את השאלה. עם עזיבת העמודה, יוקצה מספר מזהה אוטומטית.

3.    הסטטוס ההתחלתי יתמלא אוטומטית, וניתן לעדכנו לפי הצורך. בעמודה לטיפול, וודא שרשום שם המשתמש המתאים.
טיפ: תוכל להגדיר כללי ניהול תהליך כך שבעת הקצאת סטטוס מסויים, הטיפול יועבר אוטומטית למשתמש שקבעת.

4.  היכנס למסך הבן פירוט התשובה, ורשום את התשובה.

5.  כאשר השאלה תאושר להצגה בדו"ח שאלות ותשובות, חזור למסך האב וציין סטטוס המסומן כמאושר. העמודה מאושר תסומן אוטומטית.

כדי להוסיף את השאלה לתפריט:

1.  היכנס למסך הבן קשור לתפריט (אבות).

2.  בעמודה מספר תפריט, בחר במספר של התפריט המבוקש. כותרת התפריט תופיע אוטומטית.

3.  ציין את המיקום של השאלה בתפריט.

הערות:

·  כדי לעיין בתוכן המלא של התפריט, השתמש במסך תפריט FAQ.

·  לחץ CHICLETH.gif כדי לקשר את התפריט לתפריט FAQ הראשי, להצגה בדו"ח שאלות ותשובות.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)