priority-software Priority-Software.Solutions

רישום שאלת FAQ ישירות מקריאת שרות

1.  היכנס למסך קריאות שרות, ושלוף את הקריאה המבוקשת.

2.  היכנס למסך הבן FAQ.

3.  רשום את השאלה. כאשר תעזוב את העמודה:

·      יוקצה לשאלה מספר מזהה באופן אוטומטי.

·      במסך הבן פירוט התשובה יופיע אוטומטית הטקסט ממסכי הבן המקביליםתאור התקלה ו- תאור התיקון. שנה אותו, לפי הצורך.

4.    הסטטוס ההתחלתי יתמלא אוטומטית, וניתן לעדכנו לפי הצורך. בעמודה לטיפול, וודא שרשום שם המשתמש המתאים.
טיפ: תוכל להגדיר כללי ניהול תהליך כך שבעת הקצאת סטטוס מסויים, הטיפול יועבר אוטומטית למשתמש שקבעת.

5.  כאשר השאלה תאושר להצגה בדו"ח שאלות ותשובות, חזור למסך האב וציין סטטוס המסומן כמאושר. העמודה מאושר תסומן אוטומטית.

כדי להוסיף את השאלה לתפריט:

1.  היכנס למסך הבן קשור לתפריט (אבות).

2.  בחר את מספר התפריט הרצוי בעמודה מספר תפריט. כותרת התפריט תופיע אוטומטית.

3.  ציין את המיקום של השאלה בתפריט.

הערות:

·  כדי לעיין בתוכן המלא של התפריט, השתמש במסךתפריט FAQ.

·  לחץ CHICLETH.gif כדי לקשר את התפריט לתפריט FAQ הראשי, להצגה בדו"ח שאלות ותשובות.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)