priority-software Priority-Software.Solutions

פתיחת קריאות שרות המבוססות על הזמנות

בארגונים מסוימים ובנסיבות מסוימות, קריאות שרות נפתחות על בסיס הזמנות לחלקים רזרביים, חלקי חילוף ו/או שעות עבודת טכנאי להתקנת חלקים אלו.

צעדי הכנה

כדאי מאד לרשום סטייה מותרת להזמנה עבור כל החלקים הרזרביים, חלקי החילוף ושעות העבודה. דבר זה ימנע אספקה של חלקים ושעות עבודה יותר ממה שהוזמן.

כדי לרשום סטיות מותרות להזמנה:

1.  היכנס למסך מאפיינים נוספים למוצר. שלוף את המוצרים ושעות העבודה הרצויים.

2.  לחץ על הלשונית מכירות. בעמודה סטייה מותרת להזמנה(%), רשום את האחוז המתאים עבור כל מוצר ושעת עבודה.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)