1. הרץ את התוכנית הכנת תכנית עבודות טיפול במכשירים, וציין את התקופה עבורה יש ליצור תוכנית עבודה, ואת המכשירים המיועדים לטיפול.
2. היכנס למסך קריאות שרות, ואתר את קריאות השרות שנפתחו.
3. לכל קריאת שרות, ודא שמופיעים מספר הלקוח ומספר המכשיר המתאימים.
הערה: אם את התשלום בעד השרות יבצע לקוח אחר (שאינו מוגדר כלקוח משלם בהגדרות כספים ללקוחות של הלקוח הנוכחי), ציין את מספרו בעמודה לקוח משלם באותו מסך בן. חשבון לקוח זה יופיע אוטומטית בתנועת היומן שתיווצר, בעקבות סגירת החשבונית עבור קריאת שרות זו.
3. אם הקריאה מכוסה על ידי חוזה שרות, ודא כי מספר החוזה רשום.
4. לחץ על הלשונית סוג שרות וודא שמופיע סוג הטיפול המתאים.
5. בלשונית פרטים כלליים, שנה את סטטוס הקריאה לפי הצורך. בלשונית שיבוץ, הקצה אותה למשתמש הבא האחראי לטיפול בה.
· לחץ כדי לשבץ את הקריאה בלוח הזמנים
· כדי להציג רשימה של מוצרים שהגיע מועד הטיפול התקופתי שלהם הפק את הדו"ח תחזוקה צפויה
· כדי להדפיס מכתבי תזכורת ללקוחות, הפק את הדו"ח תזכורת טיפולים
· לחץ כדי לחזור למסך הראשי
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |