priority-software Priority-Software.Solutions

 

4.  אם הקריאה מכוסה על ידי חוזה שרות, ודא כי מספר החוזה רשום.

5.  לחץ על הלשונית סוג שרות. על פי הצורך, בחר סוג קריאה.
טיפ: כדי להוסיף סוג קריאה חדש, השתמש במסך סוגי קריאה.

6.  בעמודה אבחנת לק., בחר בקוד המייצג את הסיבה של הלקוח לקריאה.

טיפים:

·      ניתן לרשום תאור מפורט יותר של הבעיה במסך הבן תאור התקלה.

·      כדי להוסיף קוד חדש, השתמש במסך קודי אבחנת לקוח.

·      אם אינך בטוח לגבי קוד הבעיה, בחר בקוד ואז הפק את הדו"ח היסטוריה לפי אבחנת לקוח בהפעלה ישירה מהמסך. דו"ח זה יציג את כל הקריאות הקודמות שבהן נרשם קוד בעיה זה. לפי הצורך, תוכל לנסות שוב עם קוד אחר.

7.  לחץ CHICLETH.gif אם קריאת השירות היא חלק מפרויקט

8.  בלשונית פרטים כלליים, שנה את הסטטוס של הקריאה. בלשונית שיבוץ, הקצה את הקריאה למשתמש הבא האחראי על הטיפול בה.

הערות:

·  לחץ CHICLETH.gif כדי להכין הצעת מחיר

·  לחץ CHICLETH.gif כדי לשבץ את הקריאה בלוח הזמנים

·  לחץ CHICLETH.gif כדי לחזור למסך הראשי

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)