4. אם הקריאה מכוסה על ידי חוזה שרות, ודא כי מספר החוזה רשום.
5. לחץ על
הלשונית סוג
שרות. על פי הצורך,
בחר סוג
קריאה.
טיפ:
כדי להוסיף סוג קריאה חדש, השתמש במסך סוגי
קריאה.
6. בעמודה אבחנת לק., בחר בקוד המייצג את הסיבה של הלקוח לקריאה.
טיפים:
· ניתן לרשום תאור מפורט יותר של הבעיה במסך הבן תאור התקלה.
· כדי להוסיף קוד חדש, השתמש במסך קודי אבחנת לקוח.
· אם אינך בטוח לגבי קוד הבעיה, בחר בקוד ואז הפק את הדו"ח היסטוריה לפי אבחנת לקוח בהפעלה ישירה מהמסך. דו"ח זה יציג את כל הקריאות הקודמות שבהן נרשם קוד בעיה זה. לפי הצורך, תוכל לנסות שוב עם קוד אחר.
7. לחץ אם קריאת השירות היא חלק מפרויקט
8. בלשונית פרטים כלליים, שנה את הסטטוס של הקריאה. בלשונית שיבוץ, הקצה את הקריאה למשתמש הבא האחראי על הטיפול בה.
· לחץ כדי להכין הצעת מחיר
· לחץ כדי לשבץ את הקריאה בלוח הזמנים
· לחץ כדי לחזור למסך הראשי
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |