3. שלוף את קריאת ההמשך לפי מספרה. המספר של קריאת השרות המקורית מופיע בעמודה המשך לקריאה (תחת הלשונית אסמכתאות). הנתונים הבאים מעודכנים באופן אוטומאטי לפי הקריאה המקורית:
· לקוח, אתר ואיש קשר
· מקבל הקריאה (עמודה שם המקבל)
· מספר מכשיר, מספר מוצר, תאור מוצר, משפחת מוצר
· נתונים לגבי האחריות או חוזה השרות, כולל תנאי שרות
4. מלא נתונים נוספים, לפי הצורך (למשל, סוג קריאה, קוד אבחנת הלקוח).
5. בלשונית פרטים כלליים, שנה את הסטטוס של הקריאה. בלשונית שיבוץ, הקצה אותה למשתמש הבא האחראי לטיפול בה.
· לחץ כדי להכין הצעת מחיר
· לחץ לשבץ את הקריאה בלוח הזמנים
· לחץ לחזור למסך הראשי
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |