הוצאות שאינן מנוהלות מלאי, כגון תמיכה טכנית וקריאות שרות, נרשמות במסך חשבוניות ספק מרכזות. תוכל לרשום חשבוניות הוצאות באופן ידני, באופן אוטומטי, על בסיס הזמנת רכש, או בקבוצה באמצעות משטח הקלדה לחשבונית הוצאות. צורת העבודה עם חשבוניות הוצאות (כלומר, סגירת החשבונית, שינויה, הדפסתה וכו') זהה לצורת העבודה עם חשבוניות ספק מרכזות עבור סחורה שהתקבלה.
חשבוניות הנוצרות במשטח ההקלדה מכילות רק פריט הוצאה אחד, בעל מק"ט 000. אם דרושות לך חשבוניות מפורטות, המכילות פריטים בעלי מק"טים או תאורי מוצר שונים, השתמש בשיטה אחרת.
לפתוח חשבונית הוצאות באופן ידני
לפתוח חשבונית הוצאות על בסיס הזמנת רכש
להכין חשבוניות הוצאות אוטומטית בקבוצה
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |