מחירונים הם הכלי העיקרי לקביעת מחירים ללקוח בפריוריטי. בדרך כלל, כאשר מחירי מוצרים נרשמים באופן אוטומטי על ידי המערכת (למשל, בהזמנות לקוח), הם נלקחים ממחירון תקף בו הם מופיעים.
המקור של מחיר מוצר הנרשם אוטומטית יופיע אוטומטית במסך המתאים (למשל, מחירים אפשריים למוצר). תוכל להבחין בין מחירים הנלקחים ממחירונים שונים על ידי הקצאת מקורות מחיר שונים לכל מחירון, ידנית או אוטומטית. בעקבות זאת, למחירים שנלקחו ממחירון כזה, מקור המחיר שהוגדר יופיע אוטומטית. למחירון שלא הוגדר לו מקור מחיר, מקור המחיר יוצג כ"מחירון".
בפריוריטי מוגדרים מראש שני מחירונים:
· מחירון בסיס, שמחיריו מוקצים אוטומטית כאשר אין מקור מחיר אחר זמין.
· מחירון עלות שכולל באופן אוטומטי כל מוצר שעלותו רשומה. מחירון זה משמש במקרים בהם מכינים תעודות חיוב פנימיות למשלוח סחורה בין מחלקות/סניפים בתוך המפעל.
מעבר למחירונים המוגדרים מראש במערכת, תוכל ליצור מחירונים ייחודים ללקוח בודד (לרבות ללקוח המרכז הכללי) או לקבוצת לקוחות. לכל מחירון ניתן ליצור מספר בלתי מוגבל של גרסאות, כאשר לכל גרסה תאריך אחר. רק אחת מהגרסאות של מחירון מסוים תקפה בכל רגע נתון (כלומר, יכולה לשמש בסיס למחירים במערכת). מוצר מסוים יכול להופיע במחירונים תקפים שונים, כשמחירו נקוב במטבעות שונים ו/או עבור כמויות הנקובות לפי יחידות מדידה שונות. דוגמא.
בנוסף, ניתן לסמן מחירון לקוח כמחירון מיוחד (לדוגמא, מחירון סוף עונה).
ניתן לקשר ללקוח אחד מספר מחירונים שונים. אם אותו מוצר מופיע בשניים מן המחירונים או יותר, המערכת תבחר במחיר מהמחירון עם העדיפות הגבוהה ביותר. אם לא נקבעו עדיפויות למחירוני לקוח, יילקח המחיר המופיע במחירון בעל תאריך התוקף המאוחר ביותר.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |