1. היכנס למסך
הצעות מחיר
ללקוח.
הערה:
בכל שלב
של התהליך הבא תוכל להעביר את הטיפול בתעודה לעובד אחר, ע"י ציון
שמו/ה בעמודה לטיפול
(בלשונית
מעקב
ביצוע).
2. ציין את הלקוח אליו מיועדת הצעת המחיר. מספר הצעת מחיר חדש יופיע אוטומטית.
3. בחר איש קשר, אם לא
התמלא אוטומטית. ההצעה המודפסת תופנה לאיש קשר
זה.
טיפ:
תוכל
להגדיר ברירת מחדל לאיש קשר לכל הצעות המחיר עבור לקוח זה
במסך
אנשי קשר ללקוח, מסך בן של
לקוחות.
4. התאריך הנוכחי מופיע אוטומטית כתאריך ההצעה. שנה אותו לפי הצורך.
5. התאריך בו פג תוקף ההצעה (כפי שנקבע לפי הקבוע SQuoteDays) מופיע אוטומטית. שנה אותו לפי הצורך.
6. בלשונית מחירים, מופיע סימון בעמודה הצעה כוללת. דגל זה מציין שכל הפריטים המופיעים במסך הבן הצעת מחיר ללקוח - פירוט ופרטיהם יועתקו אוטומטית להזמנת לקוח שתבוסס על ההצעה. כדי לפרט הזמנות באופן ידני, מחק את הסימון מהעמודה.
7. בצע אחת מהפעולות הבאות:
· אם מדובר בהצעת מחיר עבור סל מוצרים יחיד, לחץ על הלשונית מחירים, רשום סל מוצרים ואת כמות הסל עבורה ניתנת הצעת המחיר.
· אם
הצעת מחיר היא עבור מספר סלים, היכנס למסך
הבן
סלי מוצרים. רשום את הסלים
המבוקשים ואת הכמויות עבורן ניתנת הצעת המחיר וחזור למסך
האב.
הערה:
ברשימת
הבחירה מופיעים רק סלי המוצרים המוגדרים כתקפים (במסך
סלי מוצרים להצעות מחיר והזמנות).
8. אם הצעת המחיר מבוססת על יותר מסל מוצרים אחד, היכנס למסך הבן סלי מוצרים; בכל שורה, בחר בסל מוצרים מבוקש וציין את הכמות עבורה ניתנת הצעת המחיר.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |