priority-software Priority-Software.Solutions

כדי לפתוח משימה באופן ידני לקשרי לקוחות/ספקים:

1.  היכנס למסך יומן משימות.

2.  רשום נושא למשימה החדשה. מספר משימה יופיע באופן אוטומטי.

3.  אם אתה משבץ למשימה משתמש אחר, לחץ על הלשונית הגדרות ושנה את שם המשתמש בעמודה לטיפול.
טיפ: לעזרה בשיבוץ עובד אחד או יותר למשימה, השתמש באחד מהיומנים במסכי הבן, או הרץ את לוח שנה בהפעלה ישירה מהמסך. הסבר.

4.  הגדרות ברירת המחדל לסוג משימה וקוד משימה הרשומות לעובד מופיעות אוטומטית, אך ניתן לשנותן.
הערה: אם לקוד המשימה הנבחר הוגדרה רשימת מעקב (במסך צ'ק ליסט לקוד משימה, בן של המסך קודי משימה), המשימות הנכללות באותה רשימה תיפתחנה אוטומטית ותופענה במסך הבן משימות לתעודה. ניתן לעדכן תת משימות אלו לפי הצורך.

5.  חזור ללשונית הגדרות. התאריך והשעה הנוכחיים יופיעו אוטומטית בעמודות מתאריך/משעה ועד תאריך/עד שעה. מלא את הזמנים הנכונים.
הערה: אם מדובר במשימה שאין לה זמן מוגדר (לדוגמא, שיחת טלפון), השאר את זמן ברירת המחדל.

6.  אם אתה מגדיר הודעת התראה למשימה, עבור ללשונית אסמכתאות, וסמן את העמודה התראה. בעמודה התראה לפני, ציין כמה זמן מראש, בשעות ו/או דקות יש לשלוח את ההודעה על המשימה (למשל 00:30). לפי הערך שתציין כאן, המערכת תשלח למשתמש המשובץ למשימה הודעת דואר אלקטרוני המזכירה לו על קיומה.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)