priority-software Priority-Software.Solutions

7.  אם המשימה נפתחת עבור לקוח מסוים, עבור ללשונית הגדרות, ובחר במספר הלקוח ובאיש הקשר של הלקוח.
טיפ: כדי להוסיף אנשי קשר לרשימת הבחירה, שלוף את הלקוח במסך לקוחות, והיכנס למסך הבן
אנשי קשר ללקוח.

8.  לחץ על הלשונית לקוח, ובדוק את נתוני הלקוח. סיווג הלקוח והסוכן של הלקוח יופיעו אוטומטית, אך ניתן לשנותם.
הערות:

·      שינוי בסיווג שתבצע במסך זה ישנה את סיווג הלקוח באופן קבוע, בכך שהלקוח יעבור לקבוצה זו. לעומת זאת, שינוי הסוכן של הלקוח במסך זה ישפיע רק על המשימה הנוכחית. כדי לשנות את סוכן הלקוח באופן קבוע, השתמש במקום זאת במסך לקוחות.

·      במסך הבן לוג סווגים וסוכנים ללקוח-ישן תוכל לעיין ברשימת השינויים (הקבועים) שבוצעו בסיווגים ובסוכני המכירות שהוקצו ללקוח.

9.  אם המשימה נפתחת עבור פרויקט ו/או פעילות פרויקט מסוימים, עבור ללשונית פרויקט. ציין את מספר הפרויקט, ולפי הצורך, את מספר הפעילות.

10. אם המשימה נפתחת עבור ספק מסוים, לחץ על לשונית ספק ובחר את מספר הספק ואת איש הקשר של הספק.
טיפ: כדי להוסיף אנשי קשר לרשימת הבחירה, שלוף את הספק במסך ספקים והיכנס למסך הבן אנשי קשר לספק.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)