התקדמותה של הזדמנות מכירה נמדדת על פי פעילויות השיווק המבוצעות עבורה. השלמתה של כל אחת מפעילויות אלה - משימות (המוגדרות על פי קודי משימה), הצעות מחיר או הזמנות לקוח - מתבטאת בסטטוס המוקצה בעקבות כך להזדמנות המכירה. לכן, מגוון קודי המשימה שתגדיר הוא גורם חשוב הקובע אלו סטטוסים תצטרך להגדיר.
1. היכנס למסך קודי משימה .
2. שלוף קוד משימה רצוי או רשום קוד משימה חדש.
3. בעמודה
סטטוס
הזדמנות
בסגירה, ציין את הסטטוס
שיוקצה אוטומטית להזדמנות מכירה לאחר השלמת משימה עם קוד זה (כלומר,
כאשר המשימה מסומנת בוצעה).
הערה:
כדי
להגדיר סטטוסים חדשים, הרץ את התוכנית ניהול תהליך
להזדמנויות מכירה.
1. היכנס למסך סטטוסים למשימות.
2. עבור לסטטוס הרצוי והיכנס למסך הבן סטטוס הזדמנות מכירה.
3. בחר סטטוס הזדמנות מכירה שיוקצה אוטומטית להזדמנות מכירה כאשר משימה המקושרת להזדמנות המכירה, עוברת לסטטוס שבמסך האב.
אם סטטוס הזדמנות מכירה קשור למשימה הן דרך קוד המשימה והן דרך סטטוס המשימה, האחרון הוא זה שישפיע, ואילו הראשון לא יבוא לידי ביטוי.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |