מיזמים שיווקיים מתקדמים באמצעות השלמת פעילויות (משימות, הצעות מחיר והזמנות לקוח) עבור לקוחות ספציפיים, כפי שהדבר מבוטא בתעודות הזדמנות מכירה בודדות (תעודה לכל לקוח ומיזם). התקדמות מיזם משתקפת בסטטוס הנוכחי של כל הזדמנות מכירה, הקובע את סיכויי ההצלחה של ההזדמנות. בנוסף, תוכל גם לקבוע את דרגת הדחיפות המתאימה לטיפול בהזדמנות המכירה.
ליצור רשימת מקורות להזדמנויות מכירה
ליצור רשימה של סיבות לכישלון הזדמנות מכירה
להגדיר ניהול תהליכים להזדמנויות מכירה
להגדיר סיכויי הצלחה של הזדמנויות מכירה
לחץ כדי לחזור לתפריט מיזמים שיווקיים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |