מיזם שיווקי כולל אוסף של הזדמנויות מכירה, כשלכל אחת מהן סטטוס מוגדר המייצג סיכוי כלשהו להצלחה (כלומר, בכל פעם שהזדמנות מכירה עוברת לסטטוס הבא, הסיכויים לעסקה מוצלחת גדלים בהתאם).
תוכל גם להגדיר קבוצת משימות אשר תקושרנה להתקדמות של כל הזדמנות מכירה בנפרד במיזם שיווקי מסויים. משימות אלו תיפתחנה אוטומטית בכל פעם שההזדמנות העסקית עוברת לסטטוס המתאים, ותועברנה לטיפולו של העובד האחראי כעת על הזדמנות מכירה זו.
1. היכנס למסך מיזמים שווקיים .
2. ציין את
קוד
המיזם ואת
תיאורו.
הערה:
אם אתה
מבצע הדפסות באנגלית, מלא גם את העמודה תאור
מיזם באנגלית.
3. ציין את תאריך ההתחלה ותאריך הסיום של המיזם.
4. היכנס למסך עובדים במיזם, מסך בן של מיזמים שווקיים, ורשום את שם המשתמש של כל עובד שיעבוד במיזם זה. מלבד הערך האינפורמטיבי, דבר זה גם יקל על קישור משימה שרשם עובד זה למיזם. פרטים.
5. לחץ כדי להגדיר קבוצת משימות להזדמנויות מכירה במיזם
· לחץ כדי לפתוח הזדמנויות מכירה למיזם.
· לחץ כדי לחזור לתפריט מיזמים שיווקיים.
www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |