priority-software Priority-Software.Solutions

כדי להפנות את טופס התקלה לועדת MRB:

1.  היכנס למסך טפסי תקלה, ושלוף את טופס התקלה הנדון.

2.  עבור ללשונית ועדת MRB, ובחר את הועדה אליה קשורה התקלה. כתוצאה מכך, תאריך היום יופיע כתאריך כינוס הועדה. שנה תאריך זה לפי הצורך. שמות חברי הועדה שסומנו כחייבים בחתימה יופיעו במסך הבן חתימת חברי ועדה.

כדי לטפל בתקלה:

1.  רשום המלצות הנדסיות במסך הבן המלצה הנדסית לועדת MRB.

2.  רשום תקלות ספציפיות ופתרונותיהן במסך הבן פירוט תקלות ופתרונותיהן.

3.  כדי לצרף מסמכים רלוונטים, השתמש במסך הבן נספחים.

כדי לשלוח דואר לחברי הועדה ולאנשים מעונינים אחרים:

1.  ודא שכל חברי הועדה שאמורים לקבל דואר מסומנים בעמודה לשלוח דואר אלקטרוני שבמסך חברי ועדה, מסך בן של מסך ועדות MRB. אם הם לא משתמשי מערכת, ודא שכתובת הדואר האלקטרוני שלהם מופיעה במסך חברי ועדה או במסך כרטיס עובד.

2.  חזור למסך טפסי תקלה, והרץ את התוכנית דואר לחברי ועדה בהפעלה ישירה מהמסך.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)