priority-software Priority-Software.Solutions

רישום החלטת נאמן האיכות

כאשר תקלה נרשמת במסך טפסי תקלה, על נאמן האיכות להגיע להחלטה לגבי הטיפול בתקלה.

כדי לרשום את ההחלטה:

1.  היכנס למסך טפסי תקלה, ושלוף את טופס התקלה הנדון.

2.  עבור ללשונית החלטת נאמן איכות, וציין את הסיבה לתקלה.

3.  ציין את תחום התקלה, לפי הצורך.
הערה: כדי לתאר את התקלה באופן כללי, השתמש במסך הבן תאור תקלה לפי נאמן איכות.

4.   פרט את הסיבות להחלטתך במסך הבן המקביל נימוק החלטת נאמן איכות.

5.  רשום את החלטתך על ידי בחירת סטטוס התקלה המתאים (לדוגמה: "הפניה לועדה", "אשמת ספק") בלשונית פרטי התקלה שבמסך האב.
הערה: אם לסטטוס הנבחר הוגדר המאפיין החלטת נאמן איכות, העמודה נאמן איכות תתמלא אוטומטית במספר ושם העובד שלך, והעמודה החלטה תציג את תאור הסטטוס שבחרת.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)