7. לחץ על
הלשונית אסמכתאות
וציין,
לפי
הצורך, קריאת
שרות
אליה
קשורה התקלה, ספק
ופרטי
תעודת
הקבלה מהספק.
הערה:
אם תמלא
את מספר תעודת הקבלה מהספק, מספר הספק יילקח מתעודה זו.
8. היכנס למסך הבן תאור התקלה ורשום תאור קצר של התקלה.
9. היכנס למסך הבן רישום מכשירים לתקלה ורשום את מספר/י המכשיר/ים של המוצר התקול.
10.אם תרצה לצרף מסמכים הקשורים לתקלה, היכנס למסך הבן נספחים.
11.חזור למסך האב טפסי תקלה ובלשונית פרטי התקלה, שנה את סטטוס הטופס והקצה אותו למשתמש הבא האחראי על הטיפול בו (למשל, נאמן האיכות).
· לחץ כדי לקשור את התקלה לתנועות מלאי הקשורות למוצר התקול
· לחץ כדי לחזור לתפריט הראשי
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |