priority-software Priority-Software.Solutions

7.  לחץ על הלשונית אסמכתאות וציין, לפי הצורך, קריאת שרות אליה קשורה התקלה, ספק ופרטי תעודת הקבלה מהספק.
הערה: אם תמלא את מספר תעודת הקבלה מהספק, מספר הספק יילקח מתעודה זו.

8.  היכנס למסך הבן תאור התקלה ורשום תאור קצר של התקלה.

9.  היכנס למסך הבן רישום מכשירים לתקלה ורשום את מספר/י המכשיר/ים של המוצר התקול.

10.אם תרצה לצרף מסמכים הקשורים לתקלה, היכנס למסך הבן נספחים.

11.חזור למסך האב טפסי תקלה ובלשונית פרטי התקלה, שנה את סטטוס הטופס והקצה אותו למשתמש הבא האחראי על הטיפול בו (למשל, נאמן האיכות).

הערות:

·  לחץ CHICLETH.gif כדי לקשור את התקלה לתנועות מלאי הקשורות למוצר התקול

·  לחץ CHICLETH.gif כדי לחזור לתפריט הראשי

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)