priority-software Priority-Software.Solutions

פתיחת תקלה

תהליך הטיפול בתקלה מתחיל כאשר נפתח טופס תקלה. נאמן האיכות או האחראי יכול למלא פרטים לגבי התקלה (לדוגמה, המוצר התקול, מקום איתור התקלה).

כדי לפתוח טופס תקלה:

1.  היכנס למסך טפסי תקלה.

2.  רשום את התאריך. בעקבות זאת, יופיעו מס' תקלה, סטטוס ושם המדווח.
הערה: בכל שלב של התהליך הבא, תוכל להעביר את הטיפול בתעודה לעובד אחר, ע"י ציון שמו/ה בעמודה לטיפול (בלשונית פרטי התקלה).

3.לחץ על הלשונית פרטי תקלה וציין את המק"ט.

4.  אם התקלה מבוססת על פק"ע, ציין את מספרה בעמודה פק"ע.

5.  ציין את כמות היחידות התקולות.

6.  בעמודה מקום תקלה, ציין את המקום בו התגלתה התקלה.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)