יומן שיבוץ טכנאים ולוח השנה מציגים, בין השאר, את הפגישות שנקבעו לטכנאים לטיפול בקריאות השרות. תוכל ליצור הבחנה בין קריאות שרות ע"י שימוש בצבעים לצביעת קריאות לפי סטטוסים, סוגי קריאות או סוגי תקלות שונים. קריאת שרות שלא הוגדר לה צבע תקבל את צבע ברירת המחדל לקריאות שרות.
· היכנס למסך צבעים ללוח שנה. שים לב לצבעי ברירת המחדל לכל סוג של רישום ביומן השיבוץ/לוח השנה, על מנת שלא להקצות שוב את אותו הצבע.
· הרץ את התוכנית ניהול תהליך לקריאות שרות . לחץ עם לחצן העכבר הימני על כל סטטוס ובחר קבע צבע.
· היכנס למסך סוגי קריאה או למסך קודי תקלה. עבור כל סוג קריאה או תקלה, בחר בצבע בעמודה צבע בלוח שנה.
השתמש בצבע בולט (למשל, אדום) לסוג/ סטטוס הדורש טיפול מיידי, והשאר את שאר הסוגים/ סטטוסים ללא צבע, כך שקריאות אלה תקבלנה את צבע ברירת המחדל לקריאות שרות.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |