priority-software Priority-Software.Solutions

קודי בעיות (אבחנת לקוח)

ניתן להגדיר רשימה של "בעיות" אפשריות במוצרים שאתם מטפלים בהם. בפריוריטי, בעיה מוגדרת או מוסברת מנקודת המבט של הלקוחות. דוגמא. בעיה שונה מתקלה בכך שתקלה מוגדרת על ידי טכנאים, ולא על ידי לקוחות.

טיפ:

תוכל להגדיר בעיות נוספות בעתיד, לפי הצורך.

כדי להגדיר רשימה של קודי בעיות:

1.  היכנס למסך קודי אבחנת לקוח. רשום קוד ותאור לכל סוג בעיה.

2.  אם אתה מדפיס את טפסי קריאת השרות באנגלית, רשום גם תאור הבעיה באנגלית.

3.  על פי הצורך, בחר את סוג קריאת השרות שתיפתח עבור סוג בעיה זה. כתוצאה מכך, בקריאת שרות שבה מצויין סוג הקריאה, רשימת הבחירה בעמודה קוד אבחנת לקוח תוגבל לקודים אלו.

טיפ:

כדי להוסיף סוג קריאת שרות חדש, השתמש במסך סוגי קריאה.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)