ניתן להגדיר רשימה של "בעיות" אפשריות במוצרים שאתם מטפלים בהם. בפריוריטי, בעיה מוגדרת או מוסברת מנקודת המבט של הלקוחות. דוגמא. בעיה שונה מתקלה בכך שתקלה מוגדרת על ידי טכנאים, ולא על ידי לקוחות.
תוכל להגדיר בעיות נוספות בעתיד, לפי הצורך.
1. היכנס למסך קודי אבחנת לקוח. רשום קוד ותאור לכל סוג בעיה.
2. אם אתה מדפיס את טפסי קריאת השרות באנגלית, רשום גם תאור הבעיה באנגלית.
3. על פי הצורך, בחר את סוג קריאת השרות שתיפתח עבור סוג בעיה זה. כתוצאה מכך, בקריאת שרות שבה מצויין סוג הקריאה, רשימת הבחירה בעמודה קוד אבחנת לקוח תוגבל לקודים אלו.
כדי להוסיף סוג קריאת שרות חדש, השתמש במסך סוגי קריאה.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |